un blog de Radu Dumitru

►► canalele mele de YouTube: youtube.com/RaduDumitru (personal) și youtube.com/NwraduBlog (tech) ◄◄

Top Gear duce Veyron-ul la 407 km/h

21 Feb 2007  ·

AUTO  ·

7 comentarii

Ma intreb cum se vede drumul la viteza aia, si ce simti. Cred ca mi-ar fi frica sa misc volanul chiar si un milimetru, sau sa ma uit in alta directie. La sfarsitul filmului, cand creste parca dramatismul, ma asteptam sa explodeze.

O alta varianta mai lunga aici.

    7 comentarii

  1. Cu volanul nu e chiar asa, pentru ca la masinile noi odata cu cresterea vitezei creste si rezistenta opusa de volan, iar efectele unei miscari bruste de volan sunt mult diminuate.

    Oricum, e impresionant ce au reusit sa faca! Astia au mers cu aproape de 3 ori viteza maxima cu care am condus eu vreodata:D E interesant la inceput, cand ia curba aia la 200 km/h…chiar daca era destul de larga, la o asemenea viteza risti sa fi aruncat afara din curba, iar usurinta cu care a luat-o arata in mod clar ca si masina ajuta mult.

    Hmm….ce interesant ar fi fost sa stau chiar si pe scaunul din dreapta soferului si sa vad cum urca acul kilometrajului la 400 km/h :D ca de condus nu se pune problema, in mod cert nu m-as aventura oricat de sigura ar fi masina la viteza aia si oricat de lunga si de dreapta ar fi pista de incercare…

      (Citează)

  2. Filmul mare merita vazut. Explica niste chestii tehnice. De ex spune ca la viteza maxima cauciucurile se distrug in 15 minute, iar benzina se termina in 12 minute, pt ca motorul e de 16 litri si are 4 turbine. Mi-a placut ca are ceas de bord special pt cai putere dezvoltati, gradat pana la 1001. Interesant si ce zice la sfarsit, ca tot timpul pana la acea viteza, nu exista senzatia de instabilitate sau “omg sper sa nu explodez”

      (Citează)

  3. Doua lucruri mi-au placut, faptul ca pilotul isi permite luxul sa tuseasca, si comentariul: nu e de mirare ca Shumi se retrage , e mai lent ca mine! Mai am un singur cuvant…

    Bugatti

      (Citează)

  4. “I was now leaving F1 cars behind” :) – ce tare!

      (Citează)

  5. Da, dar asta are motor quad-turbo de 16 litri, pe cand masinile F1 sunt limitate la 2,4 litri si fara turbo, si tot 1000 de CP scot. Zicea cineva de la Williams ca ar putea scoate aceleasi performante cu un motor turbo de doar 1,5 litri. Deci ganditi-va cum ar fi o masina de F1 cu motor de Bugatti.

      (Citează)

  6. Nu e nevoie de asa ceva. Trebuie numai sa ne gandim la motorul care il folosea BMW in F1 in anii ’80.
    Era un motor turbo de 1.5 l care dezvolta nu mai putin de 1500 CP !!!
    Mie si acuma mi se pare aproape imposibil, dar totusi este ceva real. Daca cautati, circula ceva legende pe seama acestui motor.
    Oricum, Veyron-ul este facut numai din ambitia de a demonstra ca se poate. Dar sunt si masini mai ieftine (daca la 500.000 Euro se pot considera ieftine), cum ar fi Koenigsegg CCX si care se aproapie la performante de Veyron, aceasta masina batand Ferrari Enzo si Porche Carrera GT pe circuitul Top Gear.

    Ceea ce vroiam sa zic => la banii aia, puteau sa faca mai mult :D

      (Citează)

  7. Veyron e rapida doar in linie dreapta .La handling e varza.Pe circuit e mult mai lenta decat Ferrari Enzo,Pagani Zonda sau Koenigsegg.

      (Citează)

    Alătură-te discuției, lasă un mesaj

    E-mail-ul nu va fi publicat. Fără înjurături și cuvinte grele, că vorbim prietenește aici. Gândiți-vă de două ori înainte de a publica. Nu o luați pe arătură doar pentru că aveți un monitor în față și nu o persoană reală.

    Apăsați pe Citează pentru a cita întreg comentariul cuiva sau selectați întâi anumite cuvinte și apăsați apoi pe Citează pentru a le prelua doar pe acelea. Link-urile către alte site-uri, dar care au legătură cu subiectul discuției, sunt ok.


    Prin trimiterea comentariului acceptați politica de confidențialitate a site-ului.



    Vreți un avatar în comentarii? Mergeți pe gravatar.com (un serviciu Wordpress) și asociați o imagine cu adresa de email cu care comentați.

    Dacă ați bifat să fiți anunțați prin email de noi comentarii sau posturi, veți primi inițial un email de confirmare. Dacă nu validați acolo alegerea, nu se va activa sistemul și după un timp nu veți mai primi nici alte emailuri

    Comentariile nu se pot edita ulterior, așa că verificați ce ați scris. Dacă vreți să mai adăugați ceva, lăsați un nou comentariu.

sus